NAVIGARE
Volkswagen - Club
Stiri
Dosare
Poze
Clipuri Video    nou !
Plus !
MARCI VAG
Volkswagen
Audi
Seat
Skoda
Bentley
Bugatti
Lamborghini
LINKURI

AtuoZit : portal auto moto

CAUTARE

Istoria Bugatti - scurt rezumat istoric (6)

Bugatti Automobiles SAS

Volswagen AG a achizitionat drepturile de a produce masini sub marca Bugatti in 1998. Ei au imputernicit firma ItalDesign sa dezvolte Conceptul Bugatti EB 118. Acesta a fost proiectat ca un sedan avand 555 hp DIN (408 kW) si avand primul motor cu 18 cilindri in W. Conceptul a fost prezentat la Salonul Auto din Paris.

In 1999, Conceptul Bugatti EB 218 a fost introdus la Salonul Auto din Geneva. Mai tarziu, in acelasi an, modelul Bugatti 18/3 Chiron a fost introdus la IAA in Frankfurt. La Salonul Auto din Tokyo, Conceptul EB 218 a reaparut, fiind prezentat si modelul Bugatti EB 16/4 Veyron, prima materializare a unui model ce avea sa intre in productie.

In anul 2000, Volkswagen a fondat Bugatti Atuomobiles SAS si a introdus Conceptul Bugatti EB 16/4 Veyron, o masina avand un motor de 16 cilindrii, producand 1001 hp DIN (736 kW). Aceasta a fost prezntata la Saloanele Auto de la Paris, Geneva si Detroit. Dezvoltarea a continuat pe tot parcursul anului 2001 si EB 16/4 Veyron a fost promovat la statusul de „concept avansat”. In iulie 2005, Bugatti Automobiles SASA a anuntat ca masina va fi denumita in mod oficial Bugatti Veyron 16.4. S-a anuntat ca acest model, construit chiar in uzina istorica din Molsheim, va fi livrata clientilor in octombrie 2005. Totusi, in final, Bugatti Veyron a intrat in producite abia la sfarstiul anului 2005, astfel incat primele modele au fost livrate abia la inceputul lui 2006.

Vitezele maxime ale acestui bolid au fost testate cu diferite ocazii. Astfel, s-au obtinut 253 mph (407.5 km/h), aceasta viteza fiind mentinuta timp de doua minute. Potrivit revistei Car and Driver, consumul lui Veyron la viteza de 400 km/h a fost de 3.0 mpg. Diferite alte teste realizate de cateva reviste independente au anuntat unele probleme ale modelului (3 din 5 masini testate in noembrie 2005 avand nevoie de service). Totusi prototipurile Veyron au fost testate amanuntit de grupul Volskwagen, iar un pret estimativ a fost anuntat in jurul sumei de 1.2 milioane de dolari.

In viitor se anticipeaza ca, dupa modelul Bugatti Veyron 16.4, compania va produce o masina cu patru scaune, cu motor frontal si cu un sasiu unic si revolutionar, inspirat din cel al spledidului Bugatti Veyron

Pagina 6 din 6 Pagina : 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
INFORMATII
Smarty Web Director - istet si util  LinkWeb.ro CLICK AICI, pentru a da un vot acestui website Trafic.ro - clasamente si statistici pentru site-urile romanesti