NAVIGARE
Volkswagen - Club
Stiri
Dosare
Poze
Clipuri Video    nou !
Plus !
MARCI VAG
Volkswagen
Audi
Seat
Skoda
Bentley
Bugatti
Lamborghini
LINKURI

AtuoZit : portal auto moto

CAUTARE

Volkswagen isi schimba mesajul

10 octombrie 2007

In anul 2003, la Frankfurt, Volkswagen incerca sa transmita soferilor un mesaj care declara „dragostea pentru automobil”. In prezent Volkswagen isi schimba strategia de comunicare si adopta un nou slogan. Dorinta germanilor este ca brandul Volskwagen sa devina un substitut pentru ideea de vehicul, asa cum brandul Xerox, Coca-Cola sau Adidas au devenit nume generice pentru gama de produse din care fac parte. In consecinta, noul slogan al Volkswagen este acum „Das Auto”. Traducerea in engleza, dar si in aproape orice limba este simpla si pastreaza nealterat mesajul pe care vrea sa il transmita producatorul auto: „Volkswagen, The Car (Masina)”.

Procesul de rebranding a fost demarat odata cu lansarea masinilor din era „Blue Motion” in timpul salonului de la Frankfurt din acest an. Mondializarea brandului Volkswagen i-a determinat pe oficialii companiei sa declare: „Niciodata nu ceri o limonada maro, ci ceri Coca-Cola. Noi credem ca suntem in aceeasi pozitie”. Exista o vorba „in lume exista doua feluri de masini: germane si restul”. Daca e sa ne luam dupa o astfel de afirmatie, atunci pozitia de forta a Volkswagen si noua lor strategie de comunicare poate avea sanse mari sa se impuna.

Linkuri conexe

INFORMATII
Smarty Web Director - istet si util  LinkWeb.ro CLICK AICI, pentru a da un vot acestui website Trafic.ro - clasamente si statistici pentru site-urile romanesti